9 may 2011

hi , a'salamualaikum . kauorg aku disini pde saat ini dan pada waktu ini sy ingin mencerita kan tentang seorang pelakon atau actor dlm english education nya , haha . okeh citer pasal Randy Pangalila , sape yg minat tgk cerita " cinta kirana " and " cinta melodi " at astro ceria . eh bkn astro ceria tpi astro ria . saluran 104 eh aku ni mcm promoter daa . hah ~ kat situ lah kauorg boleh tgk dia , dan bg sape tak kenal dia , haa ! ini dia gerangan yang aku sebut2 kn . : -

hansem ta ? bgi aku boleh lah . = ) bgi kauorg pulak , mne aku tau kn .
skarang citer yg aku tau dia tgh beractor cinta melodi lah , cume nak tgk citer tu sbb nak tau citer lgi syok dri cerita cinta kirana atau tidak ? haa , ape lgi eh nak kte , aku bkn tau sgt pasal dia ni , tiba2 je aku ni mcm kene rasuk nak post pasal dia ni , naseb baek kau hensem randy , hehe <3 eh , eh ape aku ni . gila ke ?
baek aku undur dri dulu sebelum bende laen plak aku citer pasal dia ni ,huh , okeh lah bye ~ asalamualaikum !

7:26 p.m

hah , kauorg a'slamualaikum , aku nak tell je at kauorg pasal cousin aku ni dia post at wall aku tpi aku ta faham ape yg dia cube sampaikan kat aku kauorg kalau faham comment eh , share lah maksud dia , aku nak tau sgt ni ! ni eh yg dia post at wall fb aku : -

‎1- erm,nk cakap sikit dekat awak.. baca NO 5
2- Mmmm..cmnar na cakap? baca je la NO 8
3- na tahu ekh? ermm , baca NO 9
4- huh, drpd pening baek baca jap NO 15
5- cmna ek na cakap.. NO 17 je k..
...6- kite nk ckp skrang tapi lebeh baek baca NO 16
7- kite akan ckp tp baca dulu NO 2
8- yg kite nk ckp neh simple ja..tp baca dlu NO 4 k?
9- tak payah la b’debar2 cm2..cume baca jap NO 18
10- Blom lg la..baca NO 19 ye..
11- da pnt ke? Baca jap NO 13
12- sbnrnye kite nk ckp kalau...(ah baca no 3 la)
13- tggal sikit ja lg bce NO 20
14- argh,pnt nih..bce NO 1
15- adush,dah pning dh ni.. baca la NO 6
16- laa, masih tak phm lg ka? Baca NO 12
17- ades, nk ckp nih..baca NO 7
18- kite ta tahu klu awk paham..tlg baca NO 10
19. Baca NO 11 dgn tenang ye..nanty awk akan tahu..
20- ok ok,skg kite ckp..bce NO 14, tp slow2 je k
okelah renung - renung kan eh , a'salamualaikum ! bye ~

No comments:

Post a Comment