6 mei 2011


10:37 a.m

a'salamualaikum . hi kauorg . ==' over .
hah , kauorg sehat ? aku harap kauorg dlm keadaan yg sehat , amin .
wait , wait ini bukan blog bru okeh , ini blog lame yg telah dikosong kn postnya kerana sikap ku yg slalu tidak puas hati setiap kali menunjau blog org yg top 5 uh : ) aku geram kauorg buleh buat bgi cantek tpi aku satu pun ta boleh dibanggakan . huh , letih menahan kegeraman nih ! aku nak buat kalu buleh nak jadikn blog aku ni berguna bukn nya empat lepaskan geram dan nak mengedik mencerita kan satu - satu masalah cinta , sbb aku maseh belajar , malas nak fikir cinta , eh ,eh aku lari topik ke ?
topik aku cerita pasal perubahan blog yg lame ke bru kan ? haiish , camni lhaa aku bila daa taip . taip je ape yg ade kat dlm kepala otak aku ni . ngrr ~ kalu aku membebel panjang camni nanti kaourang bosan kn , so sikit dulu aku post . okeh ade mase , ade free day singgah blog aku eh : )

06:03 p.m

haihhh , a'slam .. yg ni bkn satu post dgn atas uh eh , aku edit post je , 
aku nak bgi tau ni , 2 hari kut aku ta buleh post sbb , aku kene pergi PD jgn jeles , ape ta jeles . ade aku kesah eh , eh kauorg aku tgh bingung ni pasal camne nak buat heeder blog dri first hari  aku buat blog sampai skarang , aku maseh ta reri juga , spa buleh tlg angkat tgn , wey .. bawah siki angat uh nanti org ckp kauorg giila pulak , kalu tau .. ajar lhaa . jgn kedekut ilmu eh : )  daa lhaa isnin aku post lgi eh , aku daa penat hari ni sehrian pikir pasal kau blog , ih . bye .. a'slam ...

No comments:

Post a Comment