18 mei 2011

huh , hari ni , aku post tepat2 hari exam aku . aku ni sempat lgi on9 fb , nak berbelog2 ni . huh , esok nangis tgk result yg ntah pape tuh ! tak menyesal sudaa ar ! = ) ngrrr .. aku kene study 8 ke 9 hari ye lah exam , lgi2 aku ni jnis org yg suke study last2 minute , lgi lah . mlm duk dlm blik ....bkn bace buku , tpi dgr lagu ...
aku gila2 tak larat hari ni , dgn kwn akau mcm nak tak nak je layan aku dlm kelass tpi ade berita happy lahh bgi kelass aku , sbb ade awek cun bru msuk kelass , haha . astaghfirullah aku ni ... tak baek , tak baek ..jgn nak jdi lesbian ..
pelajar bru tu cantek ,, name dia alia kutt ,,, kuttt ? haha .. lupe name dia lah ... sorry kwn = )
aku daa tak ade idea nak citer pasal ape ni , tpi esok exam b.melayu atau bahasa malaysia ! hehe .. susah bg aku lah , bgi kauorg yg pandai2 ni , senang kutt .. tdi KKQ huh , ade yg senag dan ade yg susah tpi hari tu usatzah ade suruh salin tau soalan kertas exam bdk tahun2 lps ,, waa time tu aku buad mcm nak tak nak je  ... last2 amik kau sebiji lah soalan tu kluar .. ustazah sy janji laen kli sy akn membuat kerja yg ustazah kasi dgn besungguh - sungguh ! ayat sahaja aku ni , tpi tgk ar esk ... ustazah tak bwk bku lah .. banyak sgt songeh nya ! =) itu lah aku , nur khairina bt. hairuddin bin abdul karim .
haha , daa lah drpd aku melenguh kan jri aku membebel ni , baek aku melengguh kn jari aku membuat sebuah karangan yg berasmi . esk terdiam dan ternganga . bila tgk soalan yg susah tu . okelah bye . a'slam .

No comments:

Post a Comment